4 pik po wiście K kier
4 pik po wiście K kier
quahadi quahadi
228
BLOG

Aborcyjne lasowanie mózgów!

quahadi quahadi Społeczeństwo Obserwuj notkę 20

Przeniosłem problem rozgrywkowy na górę tej notki, bo rozumiem, że nie wszyscy mają ochotę na moje wynurzenia poniżej ))).

Po ostrej, polskiej licytacji (WJ w starym stylu), W właściwie oceniając czerokartowy fit i "potęgę" punktów zgrupowanych w kolorach młodszych dołożył końcówkę w piki.

Gra się 4 pik, po wiście królem kier (piki dzielą się nie gorzej niż 3-1). To ile tych lew? Ja się doliczyłem ośmiu szybkich! - tylko co dalej?

Jak Państwo rozgrywalibyście tą końcówkę?

By jednak nawiązać do tematu poniżej, spytam: jak dokonąć aborcji kolejnych dwóch lew? A może jakieś karciane ezgzorcyzmy są potrzebne?

====================================

Osobiście wkurza mnie, gdy kolejny sejm (a tym razem gizdy zatracone, na których oddałem swój głos) zaczyna wałkować temat aborcji.

Jednocześnie szokuje mnie, że tym razem, faktycznie, posłowie PIS-u zamierzają dzielić wyborców na lepszych i gorszych, oczywiście patrząc przez pryzmat aborcji.

Moje poglądy na aborcję są tu nieistotne, bo po pierwsze już jestem na tym świecie, a po drugie w ciąże zajść nie mogę. Dlatego pozwolę je sobie załatwić jednym stwierdzeniem: aborcja nie może być traktowna jako środek antykoncepcyjny! - i już.

Nie mogę również pogodzić się ze sposobem demonstrowania swoich poglądów, jaki zaprezentowała pewna zidiociała lewaczka (przepraszam, ale nie znajduję innych słów na określenie tej Pani), która do spółki z Gazetą Wybiórczą i niemiecką telewizją, urządziła proaborcyjny happening, podczas mszy w kościele.

Nigdy nie zrozumiem sposobu pojmowania przez lewaków: wolności słowa, zasad tolerancji, czy poszanowania poglądów oraz przekonań swoich oponentów i ich samych również. Gdy jakiś lewacki pseudointeligent, w telewizji, na oczach milionowej widowni, nazywa swojego adwersarza chamem, to rozumiem, że sprawa może znaleźć szybkie zakończenie, gdy wyłączone zostaną kamery, a światła w studiu zgasną.

Co jednak zrobić gdy ten poziom zbydlęcenia dyskusji wdziera się do kościoła?!?

Lewacki model działań polityczno-społecznych zapiera mi dech w piersiach ;-)

Szokujący pokaz braku poszanowania drugiego człowieka lub chińska szkoła filozofii "bo" - bo się pośliznąłem na krowim placku i fajnie mi się w nim leży.

Osobiście nie życzę tej Pani źle, więc nie sugeruję, by spróbowała w ten sposób zakłocić modły w meczecie. Jeśli jednak uważa oczywiście, że muzułmanie nadstawią drugi policzek, to .... ))))))) - ale sytuację tą, pozostawiam już do jej lewackich przemyśleń.

ps.

Gazeta Wybiórcza bardziej Wyborna jest po Wyborowej. Zaś ze względów czysto zdrowotnych zalecam samą Wyborową.

quahadi
O mnie quahadi

burak, amator, gracz przypadkowy, a czasem skuteczny wygrane rozdanie, to kwestia wiary w zwycięstwo, reszta jest, hihi, tylko zimną logiką i techniką rozgrywki     wyjęte z Waszych komentarzy ;-)   "Stale tam zaglądam. Wciąż w nadziei, że wreszcie coś zrozumiem, nawet błysnę rozwiązaniem....."   "chyba powinienem wnioskować o zbanowanie całego bloga quahadi, bo jest wybitnie niebezpieczny dla zdrowia psychicznego i nawet fizycznego"   "Na oko nie ma problemu" i " ...to mi zasugerował były Mistrz Europy Open. Ale też był zmęczony upałem." "sytuacja jest o tyle prosta, co prawie beznadziejna"   "przy układzie ..., to ciemność widzę... ale jeszcze pomyślę :)"   i to jest właściwe podejście do problemu ;-)     NA TYM BLOGU MOŻESZ PISAĆ I GADAĆ PRAWIE O WSZYSTKIM POD WARUNKIEM: 1/ ŻE PISZESZ  RÓWNIEŻ O BRYDŻU; 2/ ŻE LOGICZNA ARGUMENTACJA JEST WCHŁANIANA     I ANALIZOWANA     PRZEZ TWOJE NIEDOMYTE KOMÓRKI; 3/ ŻE NIE BOISZ SIĘ POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW,   4/ ŻE WIESZ , ŻE JA CZASEM     "LUBIĘ PODYSKUTOWAĆ"     s - spades = piki,   h - hearts = kiery, d - diamonds = kara c - clubs = trefle   Tabela rozkładu kolorów: ku wiecznej chwale Tego barda Tradycja: Quasimodo:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo